Linia regularna
Rzeszów - Tarnobrzeg - Warszawa
Wynajem busów i autokarów
REGULAMIN PRZEWOZÓW FIRMY:
„LUNA” Małgorzata Wiech
ul. Podwisłocze 32a/17
35-309 Rzeszów
NIP: 813-167-03-14
REGON: 691766296
KRS: 11322H
Zarejestrowaną przez Prezydent Miasta Rzeszowa
tel. 17 852 91 94, +48 501 084 303, +48 506 757 777
e-mail: biuro@lunatrans.pl
adres do reklamacji: biuro@lunatrans.pl
Regulamin Świadczenia usług przewozowych wydany na podstawie upoważnienia wynikającego z treści art. 4 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe /tekst jedn.: z dnia 25.10.2017r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1983)/
WARUNKI PRZEWOZU:
Umowa przewozu zostaje zawarta z chwilą nabycia przez Pasażera biletu na przejazd. Kupując bilet pasażer zawiera umowę o przejazd i akceptuje postanowienia REGULAMINU WARUNKI PRZEWOZU, jest objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) przewoźnika.
Przewóz Pasażerów odbywa się w oparciu o bilet ważny na określony dzień, godzinę i trasę. Wydrukowany bilet jest dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy przewozu oraz upoważniającym do odbycia podróży. Pasażer ma obowiązek okazać kierowcy przy wejściu do autobusu zakupiony wcześniej bilet, lub kupić bilet u kierowcy autobusu. Uwaga!!! Można zakupić bilet internetowo, lub po wcześniejszym telefonicznym zrobieniu rezerwacji u kierowcy w autobusie. Obie formy są tak samo ważne. A decyzja co do wyboru zakupu należy do pasażera. Bilet internetowy jest tańszy.
Wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone wyłącznie w miejscach określonych w rozkładzie jazdy.
Pasażer powinien stawić się na przystanku 5 minut przed planowanym odjazdem autobusu.
UWAGA!!! O wszelkie informacje dotyczące lokalizacji przystanków należy pytać wcześniej, nie w czasie wyznaczonym na odjazd autobusu, albo po jego upływie!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do lokalizacji przystanku, czy znajdujesz się w dobrym miejscu dzwoń. Autobus się spóźnia dzwoń.
Przewoźnik nie dostosuje i nie zmienia godzin odjazdu ze względu na korki czy pogodę.
Pasażer sam musi znać czas dojazdu który potrzebuje aby być na czas.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY – do 24 godzin przed wyjazdem firma zwraca 80% wartości biletu, poniżej 24 godzin przed wyjazdem zwrot biletu jest nie możliwy. Pasażer kupuje bilet samodzielnie i zwrotu lub zmian na bilecie dokonuje również samodzielnie.
Do 24 godzin przed od wyjazdem pasażer 5 razy bez żadnych kosztów dodatkowych może dokonać zmian na bilecie, zmian nie musi się zgłaszać u przewoźnika system sprzedaży euroTICKET IT-WWW informuje przewoźnika i pasażera o zmianie dokonanej na bilecie na adres email.
REKLAMACJE – adres do reklamacji biuro@lunatrans.pl, wszelkie reklamacje lub skargi rozpatrywane będą niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Przewoźnika, z zastrzeżeniem sytuacji, w których zaistnieje potrzeba uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Pasażera.
PRZEWOŹNIK – musi zapewnić pasażerom bezpieczne miejsce w autobusie – zrealizować przewóz pasażera i bagażu na trasie określonej na bilecie – może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom.
Nie odpowiada za opóźnienia autobusu powstałe nie z jego winy z przyczyn niezależnych: (trudne warunki atmosferyczne, wypadki drogowe, blokady i zamknięte drogi, kontrole, awarie, pandemie itp.) – w przypadku braku możliwości zrealizowania przewozu, przewoźnik zapewni przewóz pasażerom inną firmą, autobusem zastępczym lub zaproponuje przejazd o innej godzinie, jeśli pasażer nie wyrazi zgody przewoźnik dokona zwrotu za zakupiony bilet.
Dzieci muszą podróżować pod opieką osoby dorosłej. Zabrania się spożywania alkoholu w czasie jazdy. Kierowca ma prawo odmówić przyjęcia osób będących pod wpływem alkoholu lub środków psychoaktywnych, ma również prawo wysadzić w trakcie jazdy pasażerów: utrudniających prowadzenie pojazdu, zachowujących się agresywnie, niekulturalnie, wulgarnie wobec kierowcy lub innych pasażerów. Przewóz psów przewodników tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym za dodatkową dopłatą do biletu. Firma nie przewozi zwierząt z powodu braku przestrzeni w autobusie przeznaczonej do tego typu przewozów. Wszelkie reklamacje i skargi związane z przewozem prosimy kierować tylko w formie pisemnej na adres: biuro@lunatrans.pl
PASAŻER – musi dokonać rezerwacji miejsca w autobusie (nie dotyczy przy zakupie biletu on-line) – wstawić się na wyznaczonym przystanku (zgodnie z kierunkiem jazdy) 5 minut przed planowanym odjazdem – kupić lub okazać obsłudze autobusu bilet upoważniający do przejazdu – umieścić swój bagaż w przestrzeni bagażowej – zająć miejsce siedzące do tego przeznaczone – obowiązkowo zapiąć pas bezpieczeństwa, jeśli autobus jest w nie wyposażony, i używać fotel zgodnie z przeznaczeniem – dzieci musza podróżować pod opieką osoby dorosłej – w żaden sposób nie można zakłócać podróży kierowcy i innym pasażerom. Należy przestrzegać wyznaczonego czasu na przerwę – po zakończeniu podróży zabrać bagaż podręczny i pozostawić swoje miejsce w sanie nie gorszym niż pasażer zastał – zabrać ze sobą śmieci i umieścić je w koszu na przystanku autobusowym – sprawdzić i odebrać bagaż z przestrzeni bagażowej – zaginięcie bagażu lub nieprawidłowe odebranie należy niezwłocznie zgłosić do biura, najlepiej telefonicznie – uszkodzenie bagażu zgłosić obsłudze autobusu przed oddaleniem się – rzeczy znalezione w autobusie należy niezwłocznie przekazać obsłudze autokaru – pasażer odpowiada za szkody wyrządzone przewoźnikowi lub innym pasażerom. UWAGA! Czasu na wysadzanie innych pasażerów nie można wykorzystywać jako przerwę i oddalić się bez wiedzy kierowcy. Uwaga przy zakupie biletu, lub telefonicznej rezerwacji miejsca jako telefon kontaktowy podajemy numer do pasażera.
Prosimy aby to był numer telefonu ten który pasażer ma przy sobie. Prosimy w godzinach odjazdu autobusu nie prowadzić długich rozmów telefonicznych , a aparat mieć na wierzchu i naładowany. Firma w miarę możliwości dzwoni jeśli pasażera nie ma ( często w ten sposób udaje się uratować czyjąś podróż, dlatego warto pamiętać o telefonie).
BILET – jest dokumentem upoważniającym do przejazdu, dowodem zakupu. Należy go zachować do: kontroli, reklamacji, ubezpieczenia. Nie wolno go odsprzedać, po rozpoczęciu podróży przekazać innym pasażerom. Musi być czytelny. Zakupiony u kierowcy jest wydrukiem z kasy fiskalnej, jest bezimienny. Zakupiony on-line jest imienny, należy pokazać dowód zakupu obsłudze autobusu.
Regulamin korzystania z modułu euroTICKET IT-WWW
BILET INTERNETOWY
Zakres regulaminu.
Definicje.
Proces zakupu biletu autokarowego.
Wykonywanie operacji na zakupionych biletach.
Ochrona danych osobowych.
Prawa i obowiązki stron.
Reklamacje i wyłączenie odpowiedzialności.
Reklamacje dotyczące procesu zakupu biletu przez Moduł euroTICKET IT-WWW, należy przesłać w formie pisemnej na adres ITSOFT, w terminie 7 dni od zaistnienia zdarzenia, podając wszystkie niezbędne informacje dotyczące transakcji.
BAGAŻ – musi być obowiązkowo podpisany – bezpiecznie zapakowany – pasażer jest zobowiązany do umieszczenia swojego bagażu w przestrzeni bagażowej – firma zobowiązuje się bezpłatnie przewieść jeden bagaż do 20 kg – na pokład autobusu można zabrać tylko bagaż podręczny – duży bagaż za dodatkową dopłatą (np. rower, wózek dziecinny, narty) tylko po uzgodnieniu z przewoźnikiem – przewóz rzeczy niebezpiecznych lub prawnie zabronionych jest niedozwolony – rzeczy cenne (gotówka, papiery wartościowe, biżuteria, elektronika, leki) muszą być przewożone wyłącznie w bagażu podręcznym – pasażer ma obowiązek sprawdzenia przy odbiorze bagażu czy jest właściwy i nie uszkodzony – uszkodzenie bagażu należy zgłosić najpóźniej przy odbiorze, po odejściu od autobusu reklamacji nie uwzględnia się – firma ponosi odpowiedzialność za bagaż jeśli szkoda powstała z winy przewoźnika – pasażer, który uszkodził z własnej winy lub odebrał niewłaściwy bagaż musi naprawić szkodę – zaginięcie bagażu lub nieprawidłowe odebranie należy niezwłocznie zgłosić do biura, najlepiej telefonicznie UWAGA! Zwierzęta w żadnym wypadku nie mogą zostać przewożone jako bagaż. Prosimy o dokładne zapoznanie się z ofertą. Życzymy udanych zakupów.